Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Battlefield 2 bronie

CiachoxPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, to znowu ja w sprawie Battlefield 2. Otóż gram na serwerze OLD SCHOOL i w każdej klasie są 3 bronie i np 3 jakieś gadżety np defibrylator, a 2 kwadraciki puste. Też już nabiłem Kaprala bodajże, czy to się odblokowuje nowe lepsze bronie czy jak? I czy można mieć więcej gadżetów na klasie, a nie tylko 3? Lub więcej claymore? Jestem zielony >.< I gram dużo snajperem ze snajperką L96 to od ilu mniej więcej metrów mam już celownik dać nad głową przeciwnika? Troszkę ogarniam tą snajperkę, ale chciałbym to wiedzieć. Z góry dziękuje :)

Opublikowano

Serwer na którym grasz ma już wszystkie bronie dostępne, na innych co jakaś tam range można odblokowac którąś z tych 2 dodatkowych broni jakiejś klasy.

Co do snajpera to nwm bo ja nim wgl nie gram ;d

LOL

Opublikowano

klasy najlepiej wybierać w zależności od mapy i tego z kim gramy.

Jak w teamie z 32 osób 25 ma sanitariusza to 26 będzie niepotrzebny i lepiej wziąć grenadiera do walki z czołgami albo kaemistę i porozdawać ammo. To samo jak w teamie jest 20 grenadierów to o wiele bardziej przyda się medyk od jeszcze 1 grenadiera.

A co do broni jakie w innych klasach lepsze to cóż, ja nie widzę wielkiej różnicy miedzy broniami różnych klas, jedynie mechanik ma bronie tragiczne (strzelby) ale MP7 mechanika na bliski dystans jest ok.