Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE]IPB vs phpbb by przemo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak można porównywać IP.Board z phpbb by przemo. Fakt, skrypt IP.Board jest płatny, ale warto wydać na niego pieniądze - oczywiście ja bym wydał wtedy te pieniądze, gdy widzę, że ów forum się w szybkim tempie rozwija i użytkownikom (że tak się wyrażę) "zależy na nim". Wtedy można zakupić IP.Board, ponieważ wiesz, że nie wydajesz pieniędzy w błoto. Support znacznie lepszy niż w phpBB by Przemo. Nie mam doświadczenia zbyt dużego jako użytkownik IP.Board, bo byłem jedynie użytkownikiem for opartych na owym skrypcie. Dużo nie mogę powiedzieć, ale z opowiastek administratorów wiem, że jest to najlepszy skrypt forum. Dobra pomoc, szybka i dokładna, duża ilość modyfikacja oraz podstawowe bezpieczeństwo - wiele trudniej coś wydobyć, nie tak jak na Przemo, że wystarczy "sekund pięć", aby znać hasło do konta administratora (chodzi mi o skrypt bez modyfikacji zabezpieczających - czysty skrypt).

Byłeś tylko użytkownikiem, pomijając to, że byłem przez kilka miesięcy administratorem na Wyzimie ;P

<?php
$kobieta = 'zmienną jest';
?>

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Heh, no właśnie, przecież SeleX był wlascicielem Wyzimki :D

Ja polecam IPB, jest bardzo fajny w obsłudze, posiada dużo modułów/wtyczek/modyfikacji. Ponadto jest wiele fajnych styli. Fakt, IPB kosztuje ale napewno jest lepszy od PHPBB by przemo, MyBB itp itd.

Pozdrawiam!

gra.png

Opublikowano