Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jest Dungeon na Single Player ?

bullitt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

jestem nowy w świecie Terrarii i dzisiaj w piekle znalazłem skrzynię do której potrzebny był klucz. podobno ten klucz można zdobyć tylko w Dungeonie ze złotej skrzyni. Jest Dungeon w Single Player?

Opublikowano

dzięki, znalazłem. a powiedzcie jeszcze jaki pancerz, spodnie, i hełm jest najlepszy? i atrybut do latania.

Opublikowano

Kilof: Molten Pickaxe

Siekiera: Molten Axe

Buława: Molten Hamaxe (bodajże).

Zbroja to cały set Molten'owy.

Artefakty dobierz sobie sam, gdyż każdy woli coś innego, a ja proponuje :

Rocket Boots

Hermets Boots

Cloud in the bottle

Podkowa

Czerwone jest piękne! Kocham <3

Opublikowano

Jesteś nowy więc najlepiej jest zrobić tak robisz seta z Golda idziesz kopać do piekła robisz seta z niego [ rude z piekła da sie przetopić tylko w piecu z piekła [ najpierw robisz Hamaxe i wykopujesz piecyk i dajesz go do domku potem reszte ] i zycia oczywiście 380 bo jak ma sie 400 to jeden mini event sie kasuje juz zapomnialem jaki, duzo potków i te itemki najlepiej co opisał kolega up lecz zamiast rocket botsów lepiej jest mieć tarcze nie odpycha gdy potworki cie biją a ulepszona tarcza dodatkowo nie zadaje DMG od ognistych bloczkow [ pieklo i meteor ]