Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

CodeBlock

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem kompletnie początkujący w te klocki zwane C++, i pobrałem program(?) CodeBlock.

Wkleiłem na próbę jeden z kodów znalezionych w internecie, i wcisnąłem Build and Run.

I oto natrafiłem na problem- na wysokości jednej z linijek pojawił się czerwony prostokącik.

W tej linijce miałem tylko znak }, dlatego nie wiem w czym tkwi problem.

Z góry wielkie dzięki za pomoc, i nie gniewajcie się że pewnie pytam o coś głupiego.

Pozdroo :)

Opublikowano

Po pierwsze, nie ma na dole żadnych błędów bo niechcący zlikwidowałem tamto okienko gdzie wyskakują różne ciekawe informacje i nie wiem jak je przywrócić ;d

A co do kodu to skopiowałem go z tego forum z jednego z tematów:

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
ios_base::sync_with_stdio(0); // wylaczanie synchr IO
unsigned long long liczba = 40000, suma = 0;
while(liczba>0)
{
suma += liczba;
liczba --;
cout<<"Dodalem liczbe "<<liczba<<" do sumy, ktora wynosi "<<suma<<".\n"; // \n przechodzi jak endl do nowej linii, ale dziala szybciej
cout<<suma;
return 0;
}

Opublikowano

bo autor nie postawil }

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
ios_base::sync_with_stdio(0); // wylaczanie synchr IO
unsigned long long liczba = 40000, suma = 0;
while(liczba>0)
{
suma += liczba;
liczba --;
cout<<"Dodalem liczbe "<<liczba<<" do sumy, ktora wynosi "<<suma<<".\n"; // \n przechodzi jak endl do nowej linii, ale dziala szybciej
}
cout<<suma;
return 0;
}

• 2 tygodnie później...