Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sztuczka Karciana ...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ... bawię się sztuczkami magicznymi i poszukje kogoś kto mi pomoże rozwikłac coś ..

http://www.youtube.com/watch?v=B8QIzI6F6uY

Jest to tutorial z tym ,ze po angielsku :D ... A gada tak dzwnie , że card brzmi jak car i tak dalej :D.

Po komentarzach wywnioskowałem, że i anglicy mieli problem więc łatwo nie będzie ...

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

-A ja jestem technikiem który daje ci prace.

Opublikowano

ref:

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

Opublikowano

Wątpię, że ktoś Ci to przetłumaczy, skoro i anglicy mają z tym problem. Ciekawe, czy sam autor może rozszyfrować o czym tam mówił.

9amUS1C.png
Opublikowano

:D ...ja tam w was wierzę ... :D

...Jeśli wszechobecne zdanie "polak potrafi" jest prawdą to sie wam uda

Opublikowano

Może i ci nie wytłumacze lecz skumałem jedno jak on w 1.05 przebiera te karty w ręce pokazuje 2 razy tą samą 6 więc asa ma tam jednego w 4 kartach w ręce

A dalej to sie sam zgubiłęm xD

Poszukaj łatwiejszych sztuczek ;D

175001456602037225492.gif

Opublikowano

nie i kit ... ta mi się podoba i tą wykonam kropka :D taki ze mnie trochę uparciuch

Opublikowano

Omg jakos sie domyslilem o co chodzi ale za cholere nie moge rozkminic co on gada xD. Szumi mikrofon, on gada wszystko 1 zdaniem, ciezko jest

Musisz sam rozkminic z malym paluszkiem, jako podpora pod karte i sie nie pomylic :D