Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jaki jest skuteczny sposób na wbicie lvl ?

Kozminek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Jestem nowy w BF i chciałbym się dowiedzieć jak skutecznie wbić lvl no i jak było by można wiedzieć to kase :D Wbiłem 5 lvl i teraz zaczyna robić się ciężko i jeszcze cały czas dostaje ;/ Proszę o Pomoc :D

Opublikowano

Wsiadasz w heli ustawiasz konfe na tanka + repa + spec rakietki + radar i szybko wbijasz = bosty na expa i heli

1391961391-U712132.jpg

ExMod | Best Member | Gold Member |Black Member

Opublikowano

Wsiadasz w heli ustawiasz konfe na tanka + repa + spec rakietki + radar i szybko wbijasz = bosty na expa i heli

Ok a jak to w ustawieniach zmienic ? :D

Opublikowano

Ok a jak to w ustawieniach zmienic ? :D

Nie w ustawieniach tylkow punktach treningowych przestaw sobie na polski i ustaw sobie naprawienie w bazie + takie rakietki co masz pod helikopterem + radar + w zakładce boost kupujesz boosta na heli + boosta na XP niestety boost na xp jest za fundusy

Na razie i tak masz mały lvl wiec nie starczy na wszystkie treningi :D

1391961391-U712132.jpg

Opublikowano

Nie w ustawieniach tylkow punktach treningowych przestaw sobie na polski i ustaw sobie naprawienie w bazie + takie rakietki co masz pod helikopterem + radar + w zakładce boost kupujesz boosta na heli + boosta na XP niestety boost na xp jest za fundusy

Na razie i tak masz mały lvl wiec nie starczy na wszystkie treningi :D

To Lipa bo coś nie idzie mi w to wgl ;/ A tak przy okazji ile grasz w bf ??