Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Dyskusja] Klasy

Rak0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaką klasą wam się najlepiej gra i dlaczego ?

P.S Może ktoś opisać czym różnią się od siebie klasy w BF3 ??? Jestem amatorem i kompletnym żółtodziobem :/

"Nie sprzęt, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika."

Może taki małe "Lubię to", za pomoc ?

Opublikowano

Było takie coś i zamknęli takiowy temat

Same w sobie klasy się nie różnią (mają tyle samo hp itp) ale w końcu mają inne bronie i specjalizacje.

461151420292002410470.png
Opublikowano

Według mnie opłaca sie grac tylko medykiem i inżynierem.

Czemu ?

medyk może reanimowac a daje to tyle samo pkt co 1 frag. Apteczki pozwalają ci szybciej wrócic do walki. Karabiny szturmowe medyka to najlepsze bronie w grze. Polecam ci M16A3 AEk-971 i ew. An-94 (super bron ale wymaga duzo skilla)

A inżynier.

Na wszystkich mapach z duza iloscia pojazdow graj tylko ta klasa. Dzieki rpg/smaw mozesz niszczysc pojazdy wrogie.

Bronie :

M4a1 - uniwersalna

ACW-R - dłuższe dystanse

MTAR-21 - CQB

Licze na + :D jak masz pytania pw

Opublikowano

Medyk - Klasa żołnierza można powiedzieć najpopularniejsza wśród graczy.

Gra nią każdy począwszy od początków gry oraz na różnych turniejach i sparingach.

Klasa ta posiada apteczkę która umożliwia leczenie własnego żołnierza oraz innych sojuszników.

Po za tym posiada również defibrylator który umożliwia reanimację swojej drużyny na polu bitwy.