Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] ryze

Sasuxex1211

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dużo ich widziałem, ale nadal jestem zielony w buildzie na niego.

Pierwszo staram szybko złożyć manamune, Ale nw czy bardziej opłaca się złożyć manamune, czy kostur arch. Bo te 2 rzeczy zauwazylem że składa się z łezki, a jest coś takiego że jak kupie 1 item manamune a potem kostur i wystackuje do 750, to manamune wszkoczy mi na muramane ( czy jakoś tak ) a kostur znowu bd musiał od początku stackować na 750 bo wyzeruje mi się ...

Dlatego pierwsze pytanie, Lepiej złożyć ten kostur czy manamune? :D

Prosiłbym tez o dobry build na niego, bo składam mniej więcej : Merkurki,Kostur,Manamune,Banshee,Frozen Heart,RoA.

I jakieś sensowne masterki bo mam 9/0/21 ( podobno dobre, ale wole się upewnić )

Opublikowano

Rabadon Zhonya ?!

Dobra myśle że ten Rabek jeszcze obleci ale to wszystko są itemy ap. A Ryze to mana bruiser i większy damage ma z many nie z Ap . Myśle że jedynym itemem który można my złożyć pod to ap to właśnie ROA, a tam też jest mana

Opublikowano

Ryze to mój main, 80% wygranych matchy z ponad 200, więc wiem co mówie

Kryształ many & 2 mata poty > Łezka > Rod of Ages > Lodowe Serce/Całun Banshee (składamy oba te itemy, kolejnośc zalezna od przeciwnego teamu) > Buty na Magic resista > Manaruma > Jakiś randomowy item na manę i defa, można walnac drugiego RoA na upartego.

Ps. Na sam koniec można także złożyc Will of the Ancient zamiast jakiegos randoma, ale w late jestesmy juz bardzo tankowaci.

2d82fcx.jpg