Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Przenoszenie na dane miejsce

Kiceł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kolejne krótkie pytanie, być może nieco głupie, ale co poradzić, jestem w tej grze początkujący :D A mianowicie" czy jest jakaś możliwość, by szybko przenosić się w grze do wybranego miejsca? Na przykład chcę tepnąć się do miejscówki MPC, naciskam i przenosi mnie tak jak na miejsce wyścigu? Chodzi mi o sposoby bez użycia cheatów, bo jak na razie szukałem opcji typu "dodaj miejsce do ulubionych" czy coś w tym stylu, ale doszukać się nie mogłem.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Włączasz mapę, najeżdżasz myszką na dowolny event (wyścig, pościg itd.), i po prostu klikasz teleportuj, do wybranego miejsca już tylko dojeżdżasz.

Opublikowano

No tak to wiem, że się da :D Chodziło mi o natychmiastowy teleport na inne miejsce, bo mam słabego neta i zanim mnie na miejsce wyścigu przeniesie to się trochę schodzi, jak dodam dojazd na miejsce to trochę czasu to zajmuje. Ale skoro nie ma to trudno.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Włączasz mapę, najeżdżasz myszką na dowolny event (wyścig, pościg itd.), i po prostu klikasz teleportuj, do wybranego miejsca już tylko dojeżdżasz.

to niestety jest jedyny sposób nieda sie w dowolne miejsce telepnąć

Opublikowano

No tak to wiem, że się da :D Chodziło mi o natychmiastowy teleport na inne miejsce, bo mam słabego neta i zanim mnie na miejsce wyścigu przeniesie to się trochę schodzi, jak dodam dojazd na miejsce to trochę czasu to zajmuje. Ale skoro nie ma to trudno.