Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wyjazd do Anglii

reks100

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, jest taka sprawa, w wakacje prawdopodobnie wyjadę do Anglii (do Liverpool'u), w tej chwili jestem w pierwszej klasie technikum. Gdy tam pojadę, to jak wygląda sprawa ze szkołą ? Chciał bym pójść do collegu, lecz nie wiem czy z takim angielskim jaki posiadam (coś tam się dogadam, ale na zasadzie "kali chcieć,dać") przyjmą mnie tak od kopa. Czy ktoś wie jak wygląda z tym sprawa ? Dzięki z góry za pomoc.

Opublikowano

Tak wygląda sprawa, że jak nie masz znajomości będziesz błagał kogoś z Polski aby przysłali jakieś pieniądze na powrót. Nie znając języku w tak późnym wieku nie wybieraj się tam do szkoły. Jestem tam w każde wakacje i przez całe wakacje, gdyż mój ojciec tam pracuje.

Jeżeli Ci źle w Polsce to obejrzyj sobie film o tym co dzieje się w Korei Północnej, będziesz dziękował że jesteś w Polsce....

1368908122-U621182.png

Moderator Tworzenia stron WWW , ex.Moderator Dark Orbit,ex. Moderator Diablo, Helper Pogaduszek, Metin2, Dobre programy, Fan Art, MPC Media Team Recenzent.

Opublikowano

Może i by przyjęli, ale nic nie jest pewne. Lecz w końcu byś opanował ten język, a wtedy to nie powinno być problemu ;)

13759664181.jpg

' To czysty hip-hop, co będzie trwał wiecznie,

Masz tylko moment by go poczuć, więc spiesz się

Prawdziwy hip-hop, co będzie trwał wiecznie.

Do zobaczenia wkrótce u ciebie w mieście! '

Opublikowano