Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co zrobić z oznakowanym gołębiem?

Eraken

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem gołębia oznakowanego czerwoną opaską na kostce. Numer to Pl 8142 czy jakoś tak. Co mam z nim zrobić ?

-----------------------

Jak ktoś napisze "wpierdolić" to leci raport, pytam poważnie.

21515.jpg

Opublikowano

Wypuścic, oznaczają go po to żeby za parę lat go np. napotkać coś jakoś w ten deseń. Nie znam się na tym.

//nieregulaminowa sygnatura - zew. link

//BR3ND

Opublikowano

nakarm i wypuść

to czyjś gołąb z hodowli, lata pewnie w zawodach albo wystawiany na wystawy

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Czym nakarmić i jak złapać? Mój mały pies go troche pogonił bo chciałem sprawdzić, czy może wylecieć (oczywiście nic mu nie zrobił bo go pilnowałem ) . Wznosi się tylko na 0,5m . Do tego zbliża się noc , więc nie wiem czy zdąrze go nakarmić . Może poczekać na posesji do jutra? A , i jak pies przy nim stał strasznie się trząsł , tylko ze strachu czy jak?

21515.jpg

Opublikowano

jak zbliża się noc i masz go przy sobie to go nakarm poszukaj na necie czym się żywi ale pewnie chleb i jakieś zboże wystarczy a jak nie może się wznieść to weź go do weterynarza bo może mieć coś ze skrzydłem.

Opublikowano