Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Spadki FPS gdy ruszę myszką...

1921

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko mam spadki fps gdy poruszę myszką w cs. Gdy nie ruszam to fpsy normalnie po 100 lecz gdy ruszę to po 10. Grać się wgl nie da. Ustawienie priorytetu niski nic nie pomaga. Dodam że to napewno nie jest wina myszki. Za najlepszą odpowiedź limit like. Gram w cs od 6 lat i nigdy tak nie było !

1921.png

Opublikowano

AMD Sempron 2800+ 2.00GHz, 1,50GB RAM - Procek

GeForce FX 5200, 128MB - Karta graficzna

Wątpie aby chodziło o parametry bo zawsze na nim grałem i dobrze było. Dopiero od kilku dni tak jest.

1921.png

Opublikowano

Mam ten sam problem... Od parametrów to raczej nie zależy, bo ja również gram jakiś czas na swoim i tak słabym laptopie, a problem wynikł dopiero kilka dni temu...

Nie wiem też czy to wynika z aktualizacji steam, ponieważ mam tak samo na NS, a także w grze Metin2... Ruch myszką okropnie spowalnia działanie..

Opublikowano

Wyczyśćcie kompa ccleanerem (rejestr) i jakimś antywirusem, otwórzcie potem komputer i przeczyśćcie go z kurzu.

ou7821.jpg

exModerator Counter Strike

Opublikowano

Skanowałem dziś w nocy a ccleanerem robiłem 2 dni temu więc nie sądze aby pomogło :/

1921.png

Opublikowano

Wybaczcie za spam, ale też chciałem powiedzieć, że skanowałem system dość nie dawno, robiłem czyszczenie dysków ccleaner'em.. I nic, wszystko chodzi w miare płynnie, jedynie z tym wyjątkiem, że laguje przy ruchu myszką.

• 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano