Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Własna domena na serwerze

Royal.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że craftserve to umożliwia, ale nie widać ile graczy jest na serwerze i nie zawsze to działa.

Jakiś hosting oprócz craftserve oferuje możliwość domeny na serwerze? Np. xxx.pl.

Czy może są specjalne strony, u których się zamawia tą domene .

Nie wiem nie znam się :D

Opublikowano

Stronke? Ja chcę, założyć serwer.

Zależy mi, aby było takie ip: xxx.pl

Kumasz?

@top

to jak to jest, że większość tych lepszych serwerów ma tą domene? Jak to się robi?

Opublikowano

Royal aaa kumam

Moge tobie za darmo na dowolnym hostingu zmienić z blablabla:25565 czi jakiegoś tam dowolnego na np mojserwer.tk

a jeżeli koniecznie chcesz .pl bo masz swoją domenę .pl to każdy hosting to umożliwia za dopłatą (chodź to debilne) bo możesz ustawić na domienie alias czy tam DNS

Opublikowano

podaj ip na pw albo na GG a ja ci zmienie na TK (.pl albo .net NIE USTAWISZ bo byś musiał wykupić domenę, a nastepnie ją połączyć z tym serwerem)

Wolał bym na gg jak byś podał owe IP moje GG to 10660482

• 11 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano