Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Modyfikacja plików by Terenzo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Niestety jestem osobą początkującą w tworzeniu serwerów więc jak każdy zaczynam od hamachi lecz pojawiło mi się kilka pytań...

1.Doczytałem sie że nazwe Serwera zmienia się w ServerInfo w roocie,niestety zmieniłem i nadal mam nazwę "Server"

Zmieniłem w tej linijce:

REGION_DICT = {

0 : {

1 : { "name" : "Tutaj Nazwa Serwera", "channel" : SERVER01_CHANNEL_DICT, },

},

}

Niestety nadal niema zmiany...:>

2.Gdzie znajduję sie quest "Skrzyni Ucznia",chodzi mi o konkretne położenie w folderach i jego nazwe bo chciałbym go edytować :>

3.Czemu Gdy ALL Ch są ON to pisze przy nich 3 kropki :>

4.Co zrobic aby strona byla widoczna dla innych...?-Bo mi działa a kolega podłączony do mojej sieci hamachi nie może jej zobaczyć po mu niedziała :>

5.Problem jest nietypowy chodz przeczytałem juz kilkadziesiąt poradników,gdy chce wgrać questa,wpisuje wpierw ścieżkę do niego,no i po tym pojawia mi się komunikat Permission Denied...

Według poradnika trzeba zalogować się do katalogu z questami i i nadac sobie prawa 0777,no i tak zrobiłem,niestety do teraz zostało to samo bez zmian czyli "Permission Denied"...

I bez "chamskich" docinków bo niestety każdy kiedyś zaczynał no i co nieco musi się dopytać :)

Z Góry Bardzo Dziękuje Każdemu kto udzieli odpowiedź na te pytania...

Opublikowano

1.Spakowales root?

3.Moga sie porty nie zgadzac z serwera i clienta,albo zamiast:

STATE_DICT = {
        0 : "NORM",