Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie - Lol i pendrive

YankeS96

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałem zrzucić LoL'a na pena i potem z pena na drugiego kompa, i tu pojawia się moje pytanie. Czy po prostu mam zrzucić cały folder League Of Legends (6,9gb) aby działało poprawnie na drugim kompie czy muszę coś jeszcze na niego wrzucić , jakieś inne pliki będące na dysku systemowym (nie wiem nie znam się na tym) :)

Dzięki z góry za pomoc

Opublikowano

Wystarczy sam ten folder z całą gra, jednak musisz tam mieć zainstalowane net framework 3,5 i resztę tych aplikacji potrzebnych do uruchomienia.

jjwxlXl.jpg

Sygna by

Nathalie <3

Opublikowano

wystarczy folder , tam są wszystkie ustawienia , nic więcej nie trzeba.

Edit : up : dokładnie net framework 3.5 adobe air to akurat trzeba na drugi komputer zainstalować.

Gramy w LOL'a

LV :30!!

Runy :

o.O ktos jescze wydal na to 100k ip?

• 1 rok później...
Opublikowano

A czy mogę zainstalować lola na karcieSD? W sensie że mam Dell Venue 8 Pro, na dysku nie mam miejsca i chcę dokonać isntalacji z punktem instalacyjnym na karcie SD

- i5 4460 4x3,4Ghz - 2x4GB DDR3 HyperX FURY - MSI H97 PC Mate - MSI Gaming R9 380 4GB - Corsair VS 550W - Zalman R1 White - WD Green 500GB -

- Steelseries QcK - Ozone Argon Ocelote World - Ozone Battle Strike MX - LG 29" 21:9 - Lenovo Gaming Y Headset 7.1 -

Opublikowano

A czy mogę zainstalować lola na karcieSD? W sensie że mam Dell Venue 8 Pro, na dysku nie mam miejsca i chcę dokonać isntalacji z punktem instalacyjnym na karcie SD