Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakiego niszczyciela wybrać?

czasku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkującym graczem ( 1k bitw dopiero ). Zastanawiam się w jakiego niszczyciela pójść może coś poradzicie?

Use Your Brain!

Opublikowano

Na początek polecam ci USA z obrotową wieżą, od M8A1 z najlepszym działem trzaskasz KV-1 spokojnie i inne typu Churchill. A jak nie chcesz z obrotową wieżą to polecam na początek Rosyjskie lub Niemieckie

Opublikowano

Nie bitw tylko bitew - to po pierwsze. Po drugie wszystkie niszczyciele są znakomite, ja z mojego doświadczenia mogę CI polecić radzieckie, dają frajdę od początku do końca drzewka gałęzi, dodatkowo masz w tej linii SU-85 jako zarabiarka, SU-100 które często biorą na kompanie, ISU-152 z genialnym BL-10 które również często biorą na kompanie, no i potem miodne objecty.

Opublikowano

Ruskie TD jak chyba wszytsko w ruskim drzewku są najlepsze.Od su-100 zaczynasz już robić konkretny dmg a granie ISU to tylko przyjemność gdy każdy boi się wyjechać zza rogu ;)

Opublikowano

USA dobra penetracja i pod koniec (7-10 tier ) dobry pancerz.

W.Brytania mocny pancerz ale średnia penetracja

Niemcy dobry pancerz i działo ale mało mobilny

Ruscy działo z duuużym damage ale pancerz dość słaby

Opublikowano

Radzieckie są najlepsze dla początkujących graczy - linia do Obiekt 268. Chyba, że wolisz szybkość, celność i mobilność to polecam USA.

636451494245979649038.gif

Opublikowano

mi najlepiej sie gra amerykańcami z obracaną wieżą (linia z hellcatem)