Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak zarabiać?

tyskie550

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkującym graczem w niecałe 3 dni doszedłem do 6 lewelu brytyjskiego i piątego rosyjskiego no i teraz zaczyna mi się problem z brakiem kasy na nowe samoloty jak by ktoś mógł podać jakieś wskazówki jak najszybciej robić kasę jakimi samolotami grać i jakie gry historyczne czy zwykłe PvP

Opublikowano

Ja wolę na historyku grać. Wystarczy, że zestrzelisz dwóch graczy i przeżyjesz bitwę, no i już masz 15 tys. lionsów i coś ponad 20 tys. expa. Polecam.

Opublikowano

jak można w 3 dni zdobyć 4 poziom i 6 poziom? o.O

no... chyba że noł lajfisz na kompie albo masz hacki.

za bitwy zręcznościowe może dostajesz mało kasy ale szybko sie bitwa konczy i szybko kasy przypływa. Natomiast jak dasz historyczne albo zrecznościowe bitwa trwa dłuuugo ale masz dużo kaski ;)

najlepiej to bierz samoloty szturmowe do takich rzeczy ;)

Opublikowano

za bitwy zręcznościowe może dostajesz mało kasy ale szybko sie bitwa konczy i szybko kasy przypływa. Natomiast jak dasz historyczne albo zrecznościowe bitwa trwa dłuuugo ale masz dużo kaski ;)

Ja tu nie widze żadnego proglemu zdobyć 6 poziom w 3 dni wystarczy pograć i przekonwertować EXP i po proglemie edit mam 7 ogólny poziom no ale 4 dzień gram :rolleyes:

Opublikowano

Toż ja w 3h grania wbiłem 4lv rosyjskimi ;)

Według mnie najlepiej grać na historycznych bitwach. Ciężej się gra, ale jak ogarniesz, to będziesz dostawał dużo expa.

ou7821.jpg

exModerator Counter Strike