Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam]Mod do obliczania odległości od gracza.

KonowaL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poszukuję moda, którym jakbym spojrzał na gracza, to pokazywało mi ile kratek [w przybliżeniu] się ode mnie znajduje. Jeżeli takiego modu nie ma, to chciałbym odtrzymać pomoc w stworzeniu takiego modu (jeśli jest to możliwe). Jestem jeszcze zielony w języku Java; dopiero się ucze ;p

Z góry dziękuję za każda pomoc :3

=============== Poradnik do zaawansowanego PvP Minecraft ===============

============  http://www.mpcforum.pl/topic/941290-tut-zaawansowane-pvp/  ============

Opublikowano

Tak to działa lecz tylko do 100 kratek, np. jak przeciwnik będzie 101 kratek od cb to nie będzie pokazywać ile kratek jesteś od niego, a jak będzie np. na 99 kratek od cb, to już pokaże :3

Ale nie jestem pewien czy do 100 kratek, bo chyba więcej :)

surprise motherfucker

Opublikowano

Witam, poszukuję moda, którym jakbym spojrzał na gracza, to pokazywało mi ile kratek [w przybliżeniu] się ode mnie znajduje. Jeżeli takiego modu nie ma, to chciałbym odtrzymać pomoc w stworzeniu takiego modu (jeśli jest to możliwe). Jestem jeszcze zielony w języku Java; dopiero się ucze ;p

Z góry dziękuję za każda pomoc :3

W klasie Minecraft jest obiekt pointedEntityLiving, który wskazuje nam żyjący obiekt (zwierzę/potwór), na który aktualnie się patrzymy... a odległość możesz wyliczyć taką prostą funkcją:

double dystans = pointedEntityLiving.getPosition(1.0F).distanceTo(this.mc.thePlayer.getPosition(1.0F));