Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak [Cenzura]?

adrianski12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :)

Koleś mnie wkurzył ( opluł mi kurtkę ) i chce mu jebnąć, ale nie wiem jak zrobić tak żeby zapamiętał i nie podskakiwał...

Jebnąć mu ręką po prostej lini czy może od boku :D

Opublikowano

Ja sie to tam nie znam :D.Sam jestem amatorem.Ale gdy jebłem w pysk czyli w zęby gościowi to już nie skakał.Spróbuj po prostej

1373415594-U477327.png

KidModerator Single Player|MPC Champion|Gold Member|Postwriter|Uczeń Pawła_CS|

Opublikowano

Podejdz do niego opluj mu ryj xD. Jak bd sie pluł to mu walnij bułe xD

1380739777-U870849.png

1375732994-U592769.png1375735056-U683421.png1378238828-U336505.png

Opublikowano

Up od tyłu to ludzie bez honoru i leszcze biją :P Walnij prosto to z zębami coś zrobisz ale z boku to upadnie jeśli jebniesz mocno

smite-SkoczekPL , Drejk

Combat Arms-Baxiu11

2i03s51.png

Opublikowano

Hehe, zrób tak - podejdź do niego jak bd stał sam, albo jak bd zajęty, następnie podlatujesz do niego 3 strzały na ryj (tutaj kwestia czy sierpowe, haki etc. to Twoja sprawa) - tylko abyś trafił ;D A jak już bd tak ledwo stał etc. albo nie bd wiedział co się dzieje, powiedz mu że jak jeszcze raz zacznie wyląduje w szpitalu ;)

A i jeszcze jedno, jeżeli nie chcesz go cisnąć w szkole to jedziesz na solówe z nim, hmm..no i przede wszystkim nie bój się takiego jebaka leśnego, pewnie bd się bał Ci oddać ^^