Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Pliki dla newbie

Gość                

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Chce zacząć coś tam majstrować przy MT2, ale na razie jestem w tym zielony jak zielony kwiatek.

Chciałbym jakieś pliczki, które są banalne do wgrania etc. Najlepiej gdyby był do nich tut pisany/yt obojętne mi to, byleby było wszystko krok po kroku opisane.

Pozdr.

Opublikowano

Ja kiedyś zaczynałem na plikach raina a potem przerzuciłem się na badara Tobie też polecam tak zacząć od Raina które są proste.

Jak coś pomóc to wal pw.

udyr_signature_2_by_janitsu-d82aykp.png

Opublikowano

Moderator metina i.nazywa jeden z większych syfow podstawowymi plikami. Made my day.

Najlepsze sa pliki rw3, udostępnione tym forum przez Schittseta.

....

Opublikowano

Moderator metina i.nazywa jeden z większych syfow podstawowymi plikami. Made my day.

Najlepsze sa pliki rw3, udostępnione tym forum przez Schittseta.

Słuchaj reprezentancie MPC Media Team'u dla mnie te pliczki mogą być dobre a dla Ciebie nie proste.

Mi się na nich dobrze pracuje i są banalne w obsłudze i pliki Terenzo+ Badara na prawdę dobrze się sprawują.

I jeżeli potrafisz czytać ze zrozumieniem to napisałem Najlepsze podstawy pod serwer nie podstawowe pliki.

Opublikowano

UP: Najlepsze właśnie dla początkującego są pliki Shittseta, dlaczego? Co z tego że pobierze pliki Rykox, Terenzo etc. jak nie będzie wiedział gdzie co jest.