Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Kilka pytań od amatora

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Jestem początkujący w tym języku programowania i mam do Was kilka pytań:

1. Czy Jest funkcja, dzięki której po zminimalizowaniu okna z WebBrowser będzie klikał np. w Wyślij albo Napisz czyli coś jak autoit, tylko w zminimalizowanym oknie.

Nie koniecznie musi być zminimalizowane okno, ale bardzo bym chciał, aby była opcja tak jak w AutoIt MouseMove() i MouseClick()

2. W czym visual Basic jest lepsze od autoit jeśli chodzi o programowanie botów/spambotów?

3. Czy visual basic nadaje się do programowania aimbotów? Czy lepiej przejść na C++?

Pozdrawiam i proszę o fast-odp. ;D

vu3typ36sjd5.png

by Me..

Opublikowano

Witam! Jestem początkujący w tym języku programowania i mam do Was kilka pytań:

1. Czy Jest funkcja, dzięki której po zminimalizowaniu okna z WebBrowser będzie klikał np. w Wyślij albo Napisz czyli coś jak autoit, tylko w zminimalizowanym oknie.

Nie koniecznie musi być zminimalizowane okno, ale bardzo bym chciał, aby była opcja tak jak w AutoIt MouseMove() i MouseClick()

2. W czym visual Basic jest lepsze od autoit jeśli chodzi o programowanie botów/spambotów?

3. Czy visual basic nadaje się do programowania aimbotów? Czy lepiej przejść na C++?

Pozdrawiam i proszę o fast-odp. ;D

1.Tak

2. Jeżeli to są kiepskie boty ruszające myszką, to w niczym

3. Da się napisać.

Opublikowano

1.Tak

2. Jeżeli to są kiepskie boty ruszające myszką, to w niczym

3. Da się napisać.