Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Darmowe sm- o co dokladnie chodzi ?

foreverxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka ,wbijam w te ankiety na darmowe sm, wprowadzam nr etc.. i przychodzi mi sms ze " wprowadz ... taki a taki kod pin na stronie aby aktywowac usluge przychodzaych smsow KOSZT SPEJCLANEGO ODEBRANEGO SMS 3-5-10-15 ETC ZŁ." czyli chodzi o to ze jak wprowadze ten pin na rzekomo darmowe sm w tych aknietach to bd musial bulic za te sms ? czy jak ? jestem zielony w sprawach "darmowych sm" prosze kogos o wytlumaczenie , jezeli byl taki temat to sory za zasmiecanie !ELO I WESOLYCH SWIAT !

Opublikowano

te strony to są złodzieje.
mogą Ci z sms pobrać aż do 50 zł więc uważaj.

Darmowe SM nie istnieją chyba, że na Xenoxmt2 ( jest bug ) albo sm za coś od gameforge np. za zagranie w jakas gre i wbicia tam lv.

1382793664-U576448.png

Opublikowano

Chodzi mi o to ze wbijasz w " doladuj sm " i potem " sponsor pay" i te ankiety za darmo . Wiele ludzi mowi ze to dziala ,, nie wiem juz sam :D

a Jezeli nie mam hajsu na koncie to w jaki to sposob dziala? :D

na koncie na telefonie :D ? hmm ?

nie mają co mi zabrac? wiec co bd jakies wezwania do zaplaty dostawal ?:D

Opublikowano

Chodzi mi o to ze wbijasz w " doladuj sm " i potem " sponsor pay" i te ankiety za darmo . Wiele ludzi mowi ze to dziala ,, nie wiem juz sam :D

nie mają co mi zabrac? wiec co bd jakies wezwania do zaplaty dostawal ? :D