Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Java - jak zacząć?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Jakiś czas temu uczyłem się javy i na klasach utknelem. nie rozumialem ich i paru innych rzeczy czemu to tu sie pisze a nie inczej itd.

Macie jakiś dobry kurs javy? Może jakaś dobra książka? Jestem zielony w programowaniu chodź kiedys bawiłem się w delphi, php i html co nie mozna nazwac programowaniem :)

Bardzo bym prosił o rady jak zacząć..

Wiem że java jest zbudowana tylko z klas i dobrze jeśli ktoś pomógłby mi to wytłumaczyć i dać kurs w ktorym moglbym ćwiczyć i uczyć się javy :)

Próbowałem ze stronki javastart.pl i w miare jest dobra strona ale może znajdzie się coś lepszego :)

Będą + :)

Opublikowano

Java podstawy programowania wydanie 8 - fajna książka, sam ją posiadam. Jak coś to pisz na gg, pomogę.

//gif w sygnie

Opublikowano

Java podstawy programowania wydanie 8 - fajna książka, sam ją posiadam. Jak coś to pisz na gg, pomogę.

A moglbys podac gg?:-) sciagales ta ksiazke czy kupiles?:-)

Opublikowano

Również polecam, wszystko fajnie opisane, dobra dla osób które coś ogarniają w C++ bo jest wiele porównań do tego języka :), ale początkujący też ogarnie i się z niej nauczy dużo

Serwery:
-SkyBlock.PL

Opublikowano

Również polecam, wszystko fajnie opisane, dobra dla osób które coś ogarniają w C++ bo jest wiele porównań do tego języka :), ale początkujący też ogarnie i się z niej nauczy dużo