Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Pliki by Derin V2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

<3 czesc co myslicie o plikach Derin v2 ?? a rykox V2 ?? czy oplaca sie stawiac na nich serwer ?? czy dogrywac itemy,qlesty,mapy i iine nowosci?
-----------------------------------------------------------------------------------

czy waszym zdaniem jakie bugi,niedopatrzenia nie pozwalaja na swobodne urzywanie tych plikow ??

jestem Laik'iem , ale ciekawi mnie postawienie swoje priva
mozecie doradzic cos

WIELKI +++ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Opublikowano

Nie lepiej postawic serwer na czystych plikach np Terenza lub Kociola ? niz stawiac na gotowcach a potem ludzie pisza w zapowiedzi "O gotowiec Rykoxa"

Pomogłem? Daj Lubie to! :)

2252770056.png

Opublikowano

Powiem tak..lepiej zrobić coś swojego ale trzeba cenić siły na zamiary , jeśli nie ma to być jakiś najlepszy serwer to możesz oczywiście zgrać swoją ekipe i grać na gotowcu dobrze się bawiąc i tu byłbym przy Derinie bo rykox dodał dużo nowych lokalizacji, które mogą się często bugować.

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

• 9 miesięcy temu...
Opublikowano