Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy jest jakiś bind, który zmieniałaby broń z podstawowej na dodatkową po skończeniu się magazynka?

nojs

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gram w CoD`a 4 już od 2 lat, a niedawno sobie padłem przez to że w AK skończył się magazynek i nie zdążyłem wyciągnąć Deagla, bo reakcja nie jest natychiastowa. Stąd pytanie: "Czy jest jakiś bind, komenda, skrypt, czy inna rzecz która automatycznie zmieniałaby broń z podstawowej na dodatkową po skończeniu się magazynka?". Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam nojs.

Opublikowano

Czegos takiego chyba nie ma poniewaz to tylko dziala gdy nie ma W OGOLE pociskow w magazynku. Teoretycznie można by było napisac taki skrytp z zapamietaniem ze w ak 180:30 = 6 ale musialbys za kazdym razem wystrzelic 30 pociskow bo skrypt tego nie zapamieta czyli teoretycznie mozliwe w praktyce to nie wyjdzie. Jest tylko cos takiego ale pewnie to znasz.

bind 1 "weapnext; wait 2; weapnext"

szefmarcin.png

Opublikowano

Ten bind używam już od dłuższego czasu, ale on tylko pomaga jak mam jeszcze coś w magazynku lub biegnę. Ale dzięki za pomoc. Ty spec w tym jesteś więc wierzę na słowo i uważam że temat można zamknąć, no chyba że jednak coś da się zrobić.

Może nawet jakiś hack? Gotowy jestem poświęcić się żeby to mieć xD

Opublikowano