Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]ile ludzi gra na ameryka N/A

unicornofgloom

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie można tego określić 'od tak', jednakże prawdopodobnie jest to ~30% całości graczy LoLa.

Opublikowano

Ja gram już od ponad roku na NA, ale czekam na możliwość przeniesienia się na Nordic East, która będzie w niedalekiej przyszłości dostępna.

Gram w League of Legends

Jeśli w czymś pomogłem daj +

A jeśli w czymś mogę pomóc w sprawie LoL to napisz

Opublikowano

Tak, jest tam, można powiedzieć, dość dobry poziom rozgrywki.

Jedyny minus to taki, że płatności RP realizowane są w dolarach lub euro, nie w PLN.

Opublikowano

Przeniesienie możliwe jest tylko z serwera EUW (EUW -> EUNE), niemożliwe jest przejście z US na EUNE lub EUW.

Przejście owe kosztuje 2600RP.

Opublikowano

Tu mowil djlorenin ze bd mozna

Dawno temu riot zapowiedział że mają w planach zrobić możliwość przenoszenia na Na, jednak nic nie wiadomo nad postępem prac.

652601399840421198520.png

Opublikowano

Dawno temu riot zapowiedział że mają w planach zrobić możliwość przenoszenia na Na, jednak nic nie wiadomo nad postępem prac.

Pisałem do nich w tej sprawie niedawno ale to samo co zawsze. Sądze, że dopiero pod koniec tego roku lub gdzieś ok. 4 sezonu będzie można się przenieść.

Ale można sobie tak gdybać kiedy będzie kiedy bedzie, czekać na oficjalna notkę.

Sporo ludzi gra, w dzień mniej, bo w końcu dla nich to jest noc. Ale wieczorem czy w nocy zawsze jest wysyp ludzi.