Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

MPC i reklamy

WirSky

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zarobek, po prostu tak zarabiają.

jeśli chcesz żebym znów odpowiedział, zacytuj mnie.

1374609758-U346826.png
Opublikowano

z czegoś forum powinno się uczymać .

F29B5E4557F6319C29664E96FDCDD496.png

Opublikowano

Nie znam się dokładnie jak to zacząć , ale to działa na takiej zasadzie że ty umieszczasz reklamę na swojej strony ktoś kliknie w nią i dostajesz kase.

F29B5E4557F6319C29664E96FDCDD496.png

Opublikowano

Za unikalne wyswietlenia strony chyba cos też sobie zarabiają. Ale dobrze! Niech zarabiają, reklamy mi nie przeszkadzają!

skpUo.png

Opublikowano

A jak przez to zarabiać ?

Umieszczasz reklamy np. z google adsense i zarabiasz. Płacą za wyświetlenia bannerów oraz za kliki.

"Jeśli pięćdziesiąt milionów ludzi mówi głupstwa, nie przestają one być głupstwami." ~ Bertrand Russell

Opublikowano

No musi się z czegoś utrzymać bo sobie pomyślcie : Macie własne forum.. też byście woleli nie płacić z własnej kieszeni, a z reklam :D

Jak wam tak przeszkadza to sobie zainstalujcie adblock (jest zakazany i grozi banem "działanie na szkodę forum") no ale ostatnio takowych banów nie ma, a sam Things go używa :D

photo261314.png

Opublikowano

No musi się z czegoś utrzymać bo sobie pomyślcie : Macie własne forum.. też byście woleli nie płacić z własnej kieszeni, a z reklam :D