Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podkręcanie Athlona .

Tristad

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jako że jestem zielony w tych sprawach pytam się o radę .. Chodzi mi o podkręcenie AMD Athlona 64 X2 5000+ 2,60 czy da się krecić coś na boxowym chłodzeniu :P ? Czy podkręcenie w ogóle coś daję ? I czy da się kręcić na tej maszynie :O? Specki kompa :

CPU: AMD Athlon 64 X2 5000+ 2,60

Płyta: Gigabyte GA-MA770-DS3 (prawdopodobnie rev 1.0)

GPU: VTX Radeon HD4850

RAM: DDR2 2 GB ( za niedługo będzie 3-4 GB )

Zasilacz: Take Me 600W

Proszę o podpowiedzi, pomoc. Z góry thx :D

Opublikowano

to w czym masz problem ? program masz tylko przetestować sprawdzając przy okazji temperatury

czy podniesie to sie przekonasz jak sprawdzisz, bo nie każde kręcenie procesora powoduje wzrost wydajności

dziesiątki tematów na forum wystarczyło przeczytać dosłownie jeden i masz odpowiedź

ja potrafisz odpowiednio i logicznie myśleć możesz to samo zrobić z biosu i nie uszkodzić płyty

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

To jak lepiej podkręcać przez bios czy może programem ? I czy jeżeli będe chciał podkręcić z 2.60 na 2.70 to będe musiał zmieniać napięcie ? :) (pytam bo jestem zielony) a nie chciałbym sobie spalić procesora bo nie mam budżetu na nowy ;)

Opublikowano

może, nie wiem. do tego dochodzi się w trakcie OC

twoja płyta to sobie poczytaj najpierw o oc na tym modelu

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

Opublikowano