Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Help] Proszę o pomoc w stworzeniu gry via

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jak w temacie... Poszukuję pomocy w zrobieniu swojej gry mmovia.

Proszę o pomoc w kwestii: silnika, programów itp ogólnie o jakieś informacje ponieważ

jestem w tym temacie zielony, a chciałbym spróbować coś sam zrobić

Z góry dziękuję

ce2884b69896ccdba67f214c70f6eec0.jpg <-----Pomogłem? Daj diaxa!

Opublikowano

Hmmm... Doświadczenia nie mam lecz planujęzrobić coś w stylu Tibii/Margonem. Co do programowania to nie jestem jakoś mocny ale postaram się i ogarnę po jakimś krótkim czasie :D

ce2884b69896ccdba67f214c70f6eec0.jpg <-----Pomogłem? Daj diaxa!

Opublikowano

Można własną odpowiedź jako najlepszą? bez sensu...

Żeby wykonać taką grę trzeba mieć znajomość języków php/python/c++ i js przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym. Z własnego doświadczenia wiem, że nie jest to jakieś hop siup, tylko powierzchownie może się to wydawać za dość proste. Nie wiem co ogólnie mogę powiedzieć, jak masz jakieś konkretne pytania to pisz, ew. na priv.

Pozdrawiam

Aaaa jeszcze możesz sprawdzić mój projekt. To jest właśnie coś a'la margo/tibia/heroes, na fb lub wiki możesz znaleźć interesujące cię materiały.

Opublikowano

Wydaje mi się że nic nie umiesz i szukasz osoby która zrobić za ciebie cała grę od podstaw bo chciałbyś być sobie adminem.

Poćwicz trochę w pisaniu via www, potem szukaj teamu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.