Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gry na Youtube

wreckk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano !

Słuchajcie, jestem "początkującym Youtuberem" i nagrywam ogólnie gry z League Of legends. Mam te ponad 100 widzów ale chciałbym coś innego nagrać.

Chodzi mi o to żeby nie było tylko LOL i LOL na moim kanale. Zamierzam nagrać Dishonored lecz i tak mam do was pytanie.

Jak byście mieli mnie oglądać < nie bede sie reklamować > to co byście chceli oglądać, jaką gre.

Jaka/Jakie gry was jako potencjalnych widzów by interesowały ?

Bo nie mam pomysłu co mógłbym nagrać ale oczywiscie nie nagram czegos typu Crysis 3, Tomb rider itd na Full detalach ( a tego sie oczekuje od youtuberów) ponieważ sprzętu za dobrego nie mam

Byłbym wdzięczy jak byście mi napisali co mógłbym nagrac :)

Sorrki nie wiedziałem w jakim dziale to napisać :c

DUPA :D

Opublikowano

Jaka/Jakie gry was jako potencjalnych widzów by interesowały ?

Każdy interesuje się czymś innym i ciężko się wybić gdzie 3/4 YT nagrywa to samo : ]

Opublikowano

Nagrywaj to co jest na Topie. Ale do tego trzeba mieć komputer już lepszy. Np. SimCity, Tomb Raider, BF3.

Pograj w FarCry3, fajny jest i fajnie się ogląda.

skpUo.png

Opublikowano

no właśnie chodzi o to, że tych gier z topki nie mogę nagrac bo na full detalach mam te 50-60 fpsów ( a ludzie chcą oglądać w najlepszej rozdzielczości) a jak nagrywam to jest o płowe mniej czyli 25-30 fpsów i się wtedy ścina gra... Chyba że ma tak tylko fraps ;x

Opublikowano