Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Medyk czy Mechanik?

mpcforumer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do was pytanie. Mam medyka chyba 11lv i mam tam ten zestaw z mg36 i usasa elite. Oraz mechanika 11lv z zestawem z mp7. Prosze doradzcie mi ktora postacia lepiej grac?

Z góry dzięki!

98536577623773438248.png

Opublikowano

Też jestem za medykiem, inżynier jakoś mnie nie przekonał a medykiem gra mi się miodnie, też mam ten pakiet i jest w nim wszystko co trzeba.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Masz zestaw z MG36 + zestaw z usasem 12 elite's czyli masz pole na dodatkowe bronie więc możesz cisnąć jednoceśnie z MG36 i USASA.

Z daleka cię nie pokonają ,a z bliska to napewno B)

A jeśli chodzi o mechanika to słaby zestaw wybrałeś <_<

Lepszy jest ten z PP-19 lub z XM8.

Najlepszy był z MP5 ale go usuneli :angry:

Więc jeśli chczesz dobrze kampić to kup nowy zestaw [PP19 lub XM8] lub nową broń :)

To na tyle :DxD

Opublikowano

te pole na dodatkowa bron konczy mi sie za 14dni. xD Na medyku mam k/d ok.1,75, a ja mechaniku 1,60. Niby ten zestaw do mechanika zly wybralem, ale z drugiej strony staty na oman 20/9 bez uzywanai pojazdow bo nie lubie latac ani jezdzic. i 10k pkt... a medykiem na mapie z pojazdami... nie bardzo chyba co?

98536577623773438248.png

Opublikowano

1. Wszystkie klasy są dobre, graj tą, którą ci się gra najprzyjemniej

2. Patrząc na posiadane przez ciebie bronie, wybrał bym medyka

3. Kupiłeś chuj*wy zestaw dla mechanika.

y526IOx.jpg

Opublikowano