Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[KidMod][Metin2]Zumaari.

Zumaari™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Trochę o mnie:

Jestem userem MPC. Czemu kandyduję na KidModa? Żeby pogłębić swoją wiedzię na temat tej gry. Gram w nią od 2010 roku. Miałem swoje "wielkie" postacie, ale też bywało tak, że wyskakiwało: "Twoje konto zostało zablokowane" i koniec mażeń o "super koncie". Zapewne wielu mnie pamięta, jak jeszcze miałem swoje wybryki. Teraz wydoroślałem i postanowiłem powrócić.

O moim doświadczeniu:

Serwery 4fun:

XenoX,

Gondor

4fun

Hammer

Mt2. ir

Pro s1, s2, s3

Senthia

medium:

IMetin

Diamond

Almantia

Revolusion

Pandora

Elite

Dragon

Tourisas

Azmal

Reinor

hard:

Balantia

Balmora

Tiviera

Draneor

Syriusz(PL)

Metin2 Master

Metin2 World

Bla...Bla...Bla... i wiele więcej. Coś tam się bawię w edycję klienta, stawianie serwera i... Nie jest najgorzej :D Mam też swoje autorskie boty (Auto It).

Czemu ja?

Może lepiej postawić pytanie "Czemu nie ja?",Jeśli lubicie "lizodupów", "nabijaczy" itp. itd. to odrzućcie mnie w przebiegach. Mam w głębokim poważaniu takie osoby. Dla mnie najważniejsza jest przyjemność gry, a nie ile mam like'ów.

Co odemnie dostaniecie, jeśli dostanę się na Kida?

A co chcecie?

Co, jeśli się nie dostanę kida?

Wbijam na Hammera i będę ( za przeproszeniem) napierdalał na wolnym dzieci z ameryki :D

Jeśli sądzisz, że choć trochę obchodzi mnie twoje zdanie i to co o mnie myślisz - jesteś wbłedzie.

>>>Zapraszam grafików<<<

Zarchiwizowany