Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Ludzi Do Projektu

TakeTinShe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :). Z góry przepraszam modów za syff, ale nie wiedziałem gdzie mam umieścić temat, że szukam ludzi do pomocy :) jak coś to przenieście.

Ok do rzeczy. Jestem na 3 roku informatyki i wraz ze znajomymi tak stwierdziliśmy, że niemożliwe będzie nie zrobienie jakiegoś projektu. Pierw miał być to Metin2, jednak prywtane servery w Nim to nie zbyt legalne, dlatego postanowiliśmy stworzyć (nie boimy się tego pisać ;p) Najlepszy Server Minecraft W Polsce.

Parę słów o PROJEKCIE:

Myślimy o stworzeniu czegoś dla graczy. Czegoś na poważnie, co nie będzie prowadzone (jak większość) przez 10-12 latków, którzy robią server z nudów na 20 slotów na mega lagach, rozdając itemy i nie interesując się zbytnio serverem :).

W skład ekipy wchodzą ludzie pełnoletni z naprawdę ogromnym doświadczeniem. Aktualnie posiadamy osoby na owych stanowiskach:

-Programista

-Grafik

-Webmaster

-Redaktor

-Animator

-Kilku Bobów Budowniczych

-Projektant

Piszę do Was, ponieważ przyda się trochę pomocy. Nie ukrywam, że nie siedziałem do tej pory jakoś znacząco w Minecrafcie, jednak wiem, że to nie jest mega problem. Tak czy inaczej na chwilę obecną poszukuję:

-Bob Budowniczy (sztuk kilka)

-Kreatywne osoby (ktoś kto da ciekawe pomysły na życie servera)

-Reklamówki (osoby mogące zająć się reklamą servera)

-Modki (Moderatorów i chętnych graczy, którzy zajęliby się forum na stronie www)

-Projektanci