Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Molten jak grać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciał bym zacząć grać w WoWa na Moltenie, jednak nie znam się zbytnio na angielskim i nie wiem jak grać, a więc chciał bym link do wowa ( tylko nie przez torrenty ) pobrał bym patche po kolei i zainstalował. Dacie mi link do WoWa i patchy żeby działał mi Molten CATA ?

Opublikowano

OOO wszystko przeczytałem i wszystko rozumiem :D jutro zacznę pobierać WOWA, bo w jeden dzień mi się nie pobierze :D jak instalowałem kiedyś Wrath of the Lich King to mi się pobierało 3 dni, to lepiej od jutra zacząć :D jak będę mieć problemy jakieś to tu napisze i będę mieć nadzieje że ktoś odpowie, jeśli będę mieć problemy :D dzięki za pomoc :P

Opublikowano

Kurcze mam pierwszy problem :D nie wiem od czego zacząć by grać na CATA, mam dwie instalki do WoWa jedna to InstallWoW ją zawsze instalowałem do grania na WOTLK, nie wiem czy jak ją zainstaluje to będę mógł grać na CATA, a druga to WoW-4.0.0-WOW-enGB-Installer i ona mi bardziej pasuje na CATA bo ma patch 4.0.0

Opublikowano

Kurcze mam pierwszy problem :D nie wiem od czego zacząć by grać na CATA, mam dwie instalki do WoWa jedna to InstallWoW ją zawsze instalowałem do grania na WOTLK, nie wiem czy jak ją zainstaluje to będę mógł grać na CATA, a druga to WoW-4.0.0-WOW-enGB-Installer i ona mi bardziej pasuje na CATA bo ma patch 4.0.0