Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[P]Jak zagrać na "testowym serwerze"?

Shelka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem zielony w Wocie i słyszałem o czymś takim jak "serwer testowy" chyba wersji 0.8.4 (jeśli się mylę nie poprawiać). I właśnie nie wiem jak na nim zagrać, chcę przetestować kilka czołgów :) Proszę o poradnik :P

1358011644-U828409.jpg

Opublikowano

W jaki sposób mogę dołączyć do testu?

Chcesz zacząć, ale nie wiesz jak? Skorzystać z poniższych porad i ruszaj do boju!
1. Ściągnij instalator klienta testowego. (9.2 MB)

Oficjalne źródło WG
http://dl.wargaming.net/wot/ct/files/WoT_internet_install_ct.exe

2. Uruchom instalator. Zachowaj ostrożność: zainstaluj klienta testowego w innej lokalizacji niż Twój klient główny.
3. Uruchom launchera klienta testowego. Launcher sam ściągnie wszystkie niezbędne pliki. Łączny rozmiar plików: 4.5GB +
51 MB.
4. Uruchom klienta, zaloguj się i zacznij testować. Pamiętaj, aby wysłać nam swoje opinie w wydzielonym do tego wątku na
forum. Jedynie komentarze zamieszczone w wydzielonych do tego wątkach będą brane pod uwagę!
5. Serwer będzie uruchamiany ponownie zgodnie z poniższą rozpiską:
06:00 w każdy parzysty dzień miesiąca. Serwer będzie niedostępny przez około 25 minut.
6. Serwer testowy może być wyłączany lub modyfikowany w dowolnym momencie bez zapowiedzi.
7. To tylko serwer testowy! Na pewno na początku nie wszystko będzie działać poprawnie i właśnie dlatego wolimy wszystkie