Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dobry Sniper.

Corodex

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem nowy w coda . Chciałbym zostac profesjonalnym snajperem . Ma ktoś jakieś porady / build itp . ? Z góry dziękuje . BEDOM LAJKI

Opublikowano

Tutaj masz wszystkie porady o snajperkach.

Jeżeli Angielskiego nie umiesz mogę ci napisać trochę po Polsku.

-

-

-

-

Jeżeli pomogłem nie bój się dać [ + ]

Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Opublikowano

W cod bo 2 jak chcesz wymiatać snajpą to dsr50/balista (preferuję 2) , co do grania , najlepiej polecam podpatrzeć jak inni grają i ew. ich się pytać

Opublikowano

@Zaid tutaj się mylisz trochę dlatego że DSR50 jest lepsza ma mniej hitmarkerów ale za to ballista szybciej scopuje.

Jeżeli pomogłem nie bój się dać [ + ]

Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Opublikowano

Żeby być dobrym snajperem nie wystarczy dobry set up klasy ze snajpą, trzeba z tym duuużo grać ;) Jeżeli to twój pierwszy CoD to nie zaczynaj od razu od snajpy, zamęczysz się, wierz mi.

Opublikowano

Tak to mój 1 cod . Gram czesto ze snajpą mimo tego ze czasami mam nawet 5/20 . Czasem sobie pykne z smg lub czyms innym , ale wiedząc jak sie gra ze snajpą profesjonalnie - wytrzymuje ! :D

Opublikowano

@Zaid tutaj się mylisz trochę dlatego że DSR50 jest lepsza ma mniej hitmarkerów ale za to ballista szybciej scopuje.