Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Virhius / Xersiole .

virhius

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem początkującym grafikiem . Zapraszam na kanał :

https://www.youtube.com/user/xersiole 

. Na kanale będą pojawiały się moje prace , co prawda na razie amatorskie , ale w przyszłości będą na pewno ciekawsze.

Prace :

Intro :

I takie coś :

Pierwsza poważniejsza animacja :

#Edit

Dodanie filmu z animacją .

56685804704469024697.png

Opublikowano

1. Kiepściutkie efekty w tych intrach

2. Źle dopasowane kolory i czcionki - samo to mnie dość zniechęcało do patrzenia na to

3. Źle wyrenderowane - filmiki chodzą podobnie jak nasze PKP

4. W ostatnim filmiku (z Minecraft'a) ruchy postaci wyglądają koszmarnie (Randomowe ruchy kończynami?)

5. Jeszcze raz napisy!

6. Przydały by się jakieś efekty oświetleniowe, np. światło z tej pochodni (Troszkę dziwnie to wygląda bez żadnych efektów).

Tak wiem że jesteś jeszcze bardzo początkujący ale nie chodzi mi o to aby cię zniechęcić do zabawy w animacji tylko abyś spędził nad tym więcej czasu, zwracał uwagę na "szczegóły" oraz na to co ci napisałem i ćwiczył, ćwiczył, ćwiczył ;)

Pozdrawiam

Opublikowano

Intra są słabe. Gdy pokazuje się animacja, to tak jakby była mała ilość klatek i muli trochę. Napisy nie są za fajne, takie pikselowe i za bardzo efekciarskie. Tak samo masz w minecraft, jakieś spowolnione tempo, które lipnie wygląda. Ćwicz.

2ufgk6u.png

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano