Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Konsola `

XxKoXx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy da się wyłączyć konsolę (multi)? Bo gram z kumplami na ts i mam przycisk mówienia ` i bardzo mnie to denerwuje jak ciągle mi się konsola włącza ;/ Nie mówcie, że mam zmienić klawisz mówienia na ts bo jestem przyzwyczajony do tego i nie chce zmieniac ;x no chyba, że w ostateczności :( Jest jakaś możliwość zmienić klawisz konsoli? Bo szukałem ale nie widze nic. Za pomoc dam lajki :)

PS: Jestem zielony w tej grze ;x

Opublikowano

Raczej będziesz musiał zmienić klawisz dlatego że nie ma takiej opcji zmienienia tylko jednego klawisza.

Jeżeli pomogłem nie bój się dać [ + ]

Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Opublikowano

A jest jakaś opcja co zmienia wszystkie ? Razem z konsolom? Bo tak to bym zmienił je na takie same tylko konsole ustawił pod innym klawiszem ;x

PS: Jak można sprawdzić fps'y w grze ?

Opublikowano

tyla i wpisujesz render.drawfps 1

CPU: Intel Core i7 6700K @ 4.6 GHz 
MOBO: MSI Z270 Tomahowk
RAM: Kingston HyperX Fury 2x8gb DDR4 2133Mhz @ 3000Mhz
GPU: MSI Ventus RTX 2070 SUPER               
PSU:  SPC Vero L2 V2 650W 80+ gold  

Opublikowano

Raczej będziesz musiał zmienić klawisz dlatego że nie ma takiej opcji zmienienia tylko jednego klawisza.