Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer-do 2500zl

SayIt

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.Mój stary komputer jest używany przeze mnie już około 4 lata, więc postanowiłem sobie kupić nowy komputer.

Do dyspozycji dostałem 2500zl, mojego starego komputera raczej nie idzie sprzedać, bo jest za słaby.

Lepiej kupić gotowca czy składać?Dodam też, że jestem w tym zielony i sam raczej nic nie złoże.
Byłem też w sklepie komputerowym i koleś oferował mi za 2,5k zł ulepszyć mi go, ale nie wiem czy nie lepiej kupić od razu gotowca.
Wynagradzam "lajkami".

Opublikowano

po 1 zapewne już się na 99% nie opłaca ulepszać

po 2 nie gotowca nie kupuj nigdy chyba ze później 500zl

a po 3 nie idź do znaffcy informatyka bo cie w chuja zrobi

Opublikowano

po 1 zapewne już się na 99% nie opłaca ulepszać

po 2 nie gotowca nie kupuj nigdy chyba ze później 500zl

a po 3 nie idź do znaffcy informatyka bo cie w chuja zrobi

Własnie tez z tym ulepszaniem tak sadzilem, ale chcialem spytac.

WIec co proponujesz? Tzn co kupic zeby zlozyc jakis w miare komputer?

Opublikowano

Zestaw za niecałe 2600zł, warto dołożyć, pod OC.

http://www.morele.net/inventory/info/o5gyT/

Jeśli nie chcesz robić OC, bądź 2500zł do max maxów i nie możesz tych 80zł dołożyć, to napisz, zmienimy na coś innego/tańszego.

PC: CPU: Intel Core2Duo E8400 3.0GHz, MOBO: Asus P5Q SE, RAM: Kingstone 2x2GB DDR2 800MHz, Zasilacz: Chieftec GPA-500S8 500W, Obudowa: SuperCase SK337, GPU: Asus Radeon HD 6670 1GB GDDR5, HDD: Samsung 500GB

Laptop: ASUS A555L

Opublikowano