Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PROBLEM] Przekierowuje mnie z mojej strony na jakieś badziewne forum [Pomocy]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam problem gdy wchodzę na własną stronę wykupioną na xaa.pl (wcześnie było wszystko ok strona pięknie działąła)
a dzisiaj sobie rano wchodzęi szok !!! ... gdy wpisuje adres strony przekierowuje mnie odrazu na jakieśforum o hackach może mi ktoś pomóc w tej sprawie jestem zielony w html, php .. więc nie wiem co robić. Jedynie stronę pootrafię pobrać i dodać na ftp :(. Będą klike

Opublikowano

Zapewne ktoś Ci wstrzykną kod do index'a musiałbyś tam szukać jakiegoś skryptu javascript gdzie jest link z tym forum. Lub napisz do supportu xaa.pl. Lub masz przekierowanie ustawione gdzieś na hostingu

Opublikowano

musi być w kodzie jak tak bo na koncie nigdzie nie mam przekierowania ... dzięki za odp. zaraz będe to szukał.

@EDIT

usunołem stronę całą od nowa będe pliki umieszczał ale wątpię żeby to coś pomogło..

Opublikowano

W indexpie nic nie ma gość ładnie się wjebał mi na stronę

Dodatkowo dałem przekierowanie z strony tej mojej na stronę moją (czyli takie masło maslane) że z STRONA do STRONA i lipa...

Dzisiaj zgłoszę ihacks za włamanie...

Opublikowano