Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Jax (Jestem zielony)

dsg2005

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Wczoraj zacząłem przygodę z LoL'em i stąd moje pytanie.

Czy postać Jax okaże się dobrym wyborem? Głównie mi chodzi o to, bym zadawał jak największe obrażenia oraz tak szybko nie padał.

Proszę o wasze opinie na temat tejże postaci. Również proszę o dodatnie krok po kroku co mu kupować po kolei, by zrobić z niego typowego zabójce bohaterów. :)

Opublikowano

Taaaak Jax=Najłatwiejsza postać(może dla niektórych nie) łatwo się nią kosi :D Dobry jest też Xin Zhao ale on juz jest za 3150 :D Albo kupuj Jax'a albo zbieraj na Xin'a pozniej Fiza bądź Ezreala ;D

Opublikowano

Jax może nie jest trudną postacią, ale jeśli jesteś zielony to z pewnością nie będziesz nią koxsił. Ja bym go podzieliła na 2 poziomy trudności 1 podstawowy i 2 zaawansowany. Podstawowego jaxsa łatwo jest ogarnąć, ale zaawansowanego jaxsa nie ogarniesz ucząc się podstaw;)

Opublikowano

Jak najbardziej Jax jest bardzo dobrym wyborem, latwa postac dla poczatkujacych posiada m. in.

-stuna

-Mobilny ze wzgledu na Q

-potezne obrazenia

-Duzo HP (bazowe)

-ulti dajace magic resa i armor

-Magiczny jak i physical dmg

Opublikowano

Jax jest dobrą postacią dobrą na topa jak i na jungle szczególnie się sprawdza czy jego combo [e,w,q]

Opublikowano

Kup garena, bardzo szybko się leczy gdy się oddali a zabicie go równa się z... cudy się częściej zdarzają :D

Nie bądź żyd daj warna

Jak pomogłem daj like

Jak nie to i tak daj

Zarchiwizowany