Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Budynki

ActiZz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem początkujący w tą grę i mam takie pytanie... czy za wchodzenie na dachy budynków jest ban? ponieważ dużo osób już tak widziałem.. a w innych grach ( nie wiem jak tu ) dostali by juz na pewno bana ..

Opublikowano

Mam takie ostatnie pytanie ^^ Czy jest za multi konto? bo kiedyś miałem ich dużo................ ale zapomniałem Passow.. i musiałem nowe założyć

Opublikowano

za wchodzenie na domy nie ma bana xD ja wchodzę na swoim gunnerze co chwilę :D

a jeśli chodzi o multi konto to ja mam ich 4 ;) EA Cię nie zbanuje bo skąd ma wiedzieć o tym że masz kilka kont :)

11793260_452992293.jpg

Opublikowano

za wchodzenie na domy nie ma bana xD ja wchodzę na swoim gunnerze co chwilę :D

a jeśli chodzi o multi konto to ja mam ich 4 ;) EA Cię nie zbanuje bo skąd ma wiedzieć o tym że masz kilka kont :)

Jak grasz na kilku kontach na jednym ip, to z łatwością to wykryją.

Ale w BFH nigdy za to bana nie dają.

1398258449-U383457.png

Opublikowano

A jaka sniperke polecacie kupić? ma być na daleki dystans i zadawać Duże DMG- Cena nie gra roli

Weź Uber/Super snajperke, która wolno strzela, bo zadaje większe dmg.

I nie bierz M95, ani SVD, bo kosztuja więcej niż Uber/Super snajperki, a mają takie same parametry.

Możesz też kupić Pancerniszczyciela.

Zadaje on największe dmg, ale ma tylko 1 ammo. Możesz też tą bronią niszczyć pojazdy.

Dobrze się tym gra tylko wtedy gdy dokupisz ulepszenie na większą ilość amunicji.