Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

W czym programujesz?  

25 użytkowników zagłosowało

1. 1. Jaki j?zyk preferujesz?

• Delphi
      9
    • C++
      13
    • C#
      3
    • Java
      0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Nie jestem dość zaawansowanym programistą tylko hm... średnim amatorem?:P Na początek postanowiłem tak jak większość zacząć od Turbo Pascala i powiem nawet że już sporo umiałem:P Szybko jednak przekonałem się że przy pisaniu czegoś większego jest za dużo problemów a aplikacje konsolowe nie za bardzo mi przypadły do gustu...

Przeczytałem o C# jako o nowym języku specjalnie pot platformę .NET. Język jest nowy mieszanka Javy i C++ zbudowany na potrzeby Microsoft. Przekonałem się że język jest dość użyteczny a jego stopień trudności naprawdę niski jednak napotkałem na problemy jak każdy początkujący programista chyba:P Tu jest właśnie problem brak jest ludzi oraz dobrych turiali do tego że języka pewnie dlatego że jest stosunkowo nowy.Przeglądałem statystyki języków w jakiejś gazecie z 6 miesięcy.

1.Java

2.JavaScript

3.PHP

4.Delphi

5.C++

6.C

7.Python

8.C#

9.Ruby

Chyba mniej więcej tak to wyglądało:/

Teraz pytanie czy kontynuować C# (jeśli tak prosił bym może o jakiejś turiale) czy zająć się Delphi lub C++.

Proszę o udział w sądzie!

13ffb29aedef548f18d7e4f779848d40c.1.gif
Opublikowano

dobrze że nie napisałeś o walce języków

proponuje wybrać C++ jest szybsze niż delphi i łatwiej znaleźć kursy niż w C# albo VB6 też łatwy język :P

Opublikowano