Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Opłaca się kupić? Bf3 + M of H Warfighter Edycje Limitowane-169zł?

BaZyliszekK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Chciałbym się was spytać czy opłaca się kupić te gry?? I co to jest te konto Origin bo ja jestem zielony w tym temacie...Opis aukcji:

OKAZJA!

DWIE GRY KTÓRE WSTRZĄSNĘŁY ŚWIATEM

BATTLEFIELD 3 EDYCJA LIMITOWANA PC PL

ORAZ

MEDAL FO HONOR WARFIGHTER EDYCJA LIMITOWANA PC PL

BATTLEFIELD 3 Edycja limitowana oferuje nam dostęp do dodatku Powrót do Karkand (Back to Karkand). Dodatkowo mam wykupiony także dodatek Walka w zwarciu (Close Quarters) ! Postać ma rozwinięty 30 lvl oraz posiada pełen pakiet na pojazdy latające (także dokupiony). Oczywiście jeśli nam się podoba statystyki i wszystkie osiągnięcia możemy zresetować i zacząć zabawę na nowo!

MEDAL OF HONOR WARIFGHTER Edycja limitowana zawiera dostęp do bety BATTLEFIELD 4, pakietu map "Polowanie" i snajpera SEAL z karabinem TAC-300 do trybu gry wieloosobowej.

Obie gry w wersji pudełkowej (nie licząc dodatku "Walka w zwarciu dla Battlefield 3, który dokupiłem w wersji elektronicznej), obie w pełnej polskiej wersji językowej. Stan płyt jak i pudełek uważam za idealny. Oczywiście z grami sprzedaję dane do swojego konta Origin, które jest nieodzowną częścią tych gier. Na prośbę pomogę zmienić dane konta Origin na własne (m. in. e-mail, hasło, origin id itp.) Sumując wszystko zestaw ten kosztował mnie jakieś 400 złotych! Zachęcam do kupna. Odpowiadam na e-maile w razie pytań.