Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zrobić cheat'a do Cs 1.6?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka , od razu informuję ,że jestem zielony jesli chodzi o programowanie i wlasnie o to mi chodzi....

Więc tak.... chcialbym się dowiedziec krok po kroku jak zrobic tego cheata , zaczynam od nauczenia sie jezyka c++ dobrze robie???

Jeszcze raz prosze o to aby mi i innym ktorzy mają ten sam problem pomoc ale naprawde krok po kroku zrozumiale

WIELKIE SZCZERE DZIĘKI!!!! :) :) :) :) :P :P :P :P :D :D :D

Opublikowano

Ściągnij gdzieś baze haxa (jest dostępna na tcheats, poszukaj w google tej strony) - jeśli WH to najlepiej cheaty od Razor923 czy jakoś tak, masz tam bazę + kod na ESP/WH.

Opublikowano

Tak, większość cheatów pisana jest w języku C++. Polecam Ci pobrać z internetu gotowy kod, przerabiać go, a potem iść metodą prób i błędów - tak nauczysz się najwięcej. Kilka podstawowych poradników i jakoś dasz radę. W razie większych problemów, służę pomocą na PW (tylko nie proś o poradnik krok po kroku jak stworzyć hacka).

Opublikowano

Zacznij od nauki C++, nauka typu "Widzę to, tak to działa, ale nie wiem" jest błędna, możesz coś źle zrozumiec. Kup sobie jakieś Vademecum z www.helion.pl z języka C++, gdy nauczysz się już tego języka i dalej będziesz miał problem pisz na PW, bądź w dziale od Counter Strike'a. ;)

Polecam się na przyszłość.

Opublikowano

http://www.gamedecep...light=base hook