Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Promowanie w interecie

Pan Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, jestem grafikiem komputerowym poniekąd :D

Chciałbym zacząć zarabiać, żądam bardzo mało za dowolne projekty, bo zaledwie 10 zł.

Miałem już paru klientów troszkę kaski przybyło,

jednakże chciałbym rozpocząć szeroką i masową produkcję (czy jakby to tam nazwać).

I robić zlecenia na wyższą skalę, co jest niezbędne do wypromowania się?

Czy potrzebne mi portfolio?

Jak się zareklamować i zdobyć pierwszych klientów?

Opublikowano

Załóż własną firmę, potem stronę do niej oraz facebook. Możesz też wynajmować reklamy w telewizji lub miejsca na reklamę na billboardzie.

No dobra, ale na to potrzebna jest fortuna. Mógłby zacząć od czegoś prostszego. Zrób sobie jakiś ciekawy banner, na którym umieścisz najpotrzebniejsze informacje. Wrzucaj go wszędzie gdzie się da - strony, sygnaturki itp. itd. Na pewno ktoś zauważy. :) Drugą, wcale nie głupią, opcją jest stworzenie właśnie strony na fb promującą Twoją 'działalność'. Mógłbyś także porobić ulotki z przykładową grafiką przez siebie stworzoną i porozklejać po mieście. :)

Opublikowano

Nie znacie zasad rynku, więc proszę, nie prawcie koledze takich "rad" bo gorzej na tym wyjdzie, niż z tego korzysta.

Po pierwsze musisz to zrobić z głową. Nigdzie nie może być wzmianki, że za swoje prace żądasz wynagrodzenia, chyba, że chcesz by ZUS Cie przyłapał i kazał płacić składki od dochodów.