Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Dobrych grafików zapraszam :D

E69

Rekomendowane odpowiedzi

Specjalista
Opublikowano

Siemka mam pytanie otóż

zrobiłem zdjęcie z metina mojej postaci i chce żeby tylko była postać bez tego kolorowego tła jak to zrobić ??

W miarę żeby to wyglądało ładnie :)

Używał Gimpa mam tez photoshopa ale nie znam się na nim xD ;]

Dam lajka :D

Pomogłeś,pomogę kiedy tylko brachu mogę!

graphic.png

Specjalista
Opublikowano

68951066.jpg[/url]

Ale jak bys mógł to wytłumacz bo chciałbym widzieć na przyszłość jak to się robi :)

Pomogłeś,pomogę kiedy tylko brachu mogę!

graphic.png

Opublikowano

Sprawa ma się następująco - chodzi o to, aby z tego obrazka zrobić render. Czyli zostawić samą postać bez tła. Zaznaczasz obrazek i przenosisz na obiekt bez tła (File - New - i ostatnią opcję ustawiasz na transparent/przeźroczyste).

Można to robić na kilka sposobów: wyciąć postać lassem (zwykłym, magnetycznym itp.) albo zabawa z różdżką.

Generalnie zrobienie renderu (jak dla mnie) to najtrudniejsza rzecz do nauczenia. O wiele prościej jest jeżeli render ten chcesz wykorzystać np. do sygnaturki i masz z góry założone, że będzie ona z c4d albo texturami, bo wtedy wycięcie nie musi być aż tak idealne, bo i tak ten render będzie wtapiany i 'mieszany' z tłem.

A jak to zrobić? Wybierasz jedno z w/w narzędzi (wedle uznania, potrzeb i obrazka). Kiedy tło jest w miarę jednolite wystarczy wziąć różdżkę i klikać na obszar, którego chcemy się pozbyć oraz używać przycisku 'delete'.