Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[TuT]Xin Zhao.

Gość LemoN.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Xin Zhao

1.Przedstawienie postaci, bierzemy dla niego oczywiście

Ghost.pnglubflash.png

smite.png

-opis:

Moja wyobraznia widzi go w jungle, sam nim tam często gram, nie jestem profesjonalistą, więc opisze sytuację na low elo. Według mnie jest dobrym junglerem na solo q, już od pierwszych lvl'i możemy dobrze gankować linię, nasz skill pod przyciskiem jakim jest 'E', daje nam super ganki mamy jakieś 70-80% procent powodzenia, nawet jeśli osoba, z naszego teamu jest bezmózgu. Może się tutaj nie rozpisałem, ale nie jestem wybitnym pisarzem, dlatego jest krótko na temat i tylko w jungli.

-build:

mercurys-treads_64.gif lubitem_85.jpgyoumuus-ghostblade_64.giftrinity-force_64.gifranduins-omen_64.gifthe-bloodthirster_64.gifZephyr.giflubFrozen_Mallet.gif

Być może jest troche specyficzny build, ale ja z takim gram i jest dobrze. *tak na low elo*

Można zamieniać sytuacyjnie, to są itemy, które według mnie są dla niego dobre.

-skille:

Combo

three-talon-strike_20.png

Q + 3x autoatak

Zadajesz trzy mocniejsze ataki, zadają dosyć sporawy dmg.

battle-cry_20.pngthree-talon-strike_20.png

W + Q + autoatak

Podstawowa kombinacja dla xin-zhao_20.pngXin Zhao.

audacious-charge_20.pngbattle-cry_20.pngthree-talon-strike_20.png

E + W + Q + autoatak

Tym sposobem zdajesz duże obrażenia w krótkim czasie.

battle-cry_20.pngthree-talon-strike_20.pngaudacious-charge_20.png

W + Q + autoatak + E