Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Oddzielne świecenie każdej zbroi.

raV18

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Moje pytanie jest takie. Czy da się zrobić dla każdej zbroi osobne świecenie? w edycji clienta jestem laikiem, więc proszę Was o pomoc. Pomoc nagrodzę lajkami

"Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biur­ko?"  

-  A.Einstein

Opublikowano

Tak , ale to dużo roboty przy tym jest musisz item proto edytować w root tez sie z tego co pamietam edytuje + efekty

@UP z tego co przeczytalem to to jest jak usunąc swiecenie w hwangach zeby sie nie swiecily a on chce jak dodac osobne swiecenie dla kazdej zbrojki

Pomogłem? Daj Lubie to! :)

2252770056.png

Opublikowano

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/dajesz nazwe swojego pliku.mse")

W playersetingmodule trzeba edytowac ten wpis MPCy . Potem w item_proto przy danej zbroji trzebe nadac socety od 4 do 13 bodajże

Pracuje niestety samodzielnie nad typowym hardem :

Mój Postęp Prac :

Pliki serwerowe : ok 80 %

Client : ok 80 %

Strona www : ok 95 %

Opublikowano

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/dajesz nazwe swojego pliku.mse")

a można dodać np

EFFECT_REFINED+25,

czy tylko +18 musi być? na czym wgl polega ta ścieżka?

"Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biur­ko?"  

-  A.Einstein

Opublikowano