Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy wszystko będzie pasować ?

CienkiBolek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym złożyć nowy komputer ale mam pewnien problem. A mianowicie nie wiem czy procek który chce kupić podpasuje do płyty głównej którą chce zakupić (jestem w tym zielony nie zdziwił bym się gdyby każdy procesor do niej pasował)

Ok więc moje pytanie czy do płyty MSI B75MA-P45 zpasuje procek Intel Core i5-2500 3.3GHz i chłodzenie CPU SilentiumPC Spartan Pro (HE92400

Opublikowano

Oj pzepraszam nie dopisałem k chodzi mi o procesor Intel Core i5-2500k 3.3GHz

a to całość:

Monitor LED LG E2242C-BN - monitor

Chłodzenie CPU SilentiumPC Spartan Pro (HE924) -chłodzenie CPU

Asus DRW-24B5ST SATA CZARNY (DRW-24B5ST/BLK/G/AS) - napęd

Intel Core i5-2500 3.3GHz (BX80623I52500) BOX - procek

Patriot 4GB 1333MHz DDR3 CL9 ? RAM

Sapphire Radeon HD7850 1024MB DDR5 ? grafika

Seagate Barracuda ST500DM002 500GB, SATA/600 ? dysk

Fortron HEXA 400W ? zasilacz

SilentiumPC Brutus 410 ? obudowa

MSI B75MA-P45- płyta główna nie chciał bym kupować innej płyty ta którą podałeś kosztuje ponad 100zl wiecej

Opublikowano

Zobaczcie ze on kopiowal te nazwy i tam nie ma k więc do autora nazwy bez k nie są do oc jeśli chcesz robić oc to musisz brać 2500K

Opublikowano

I na tym pójdzie wszystko, wszystko ? Far Cry 3 na Full HD na full detalach i BT 3 full HD na ultra ? ^.^\

Przez ten zasilacz mi to nie wybuchnie ? xD

A po za tym dał byś mi jeszcze jakiś napęd DvD i chłodzenie CPU w rozsądnej cenie.

Opublikowano